woensdag 27 maart 2013

" A day with my best friend! "

Vanmiddag heb ik weer na een tijdje afgesproken met mijn lieve vriendinnetje, Sabina. We zijn eerst gezellig in de stad gaan lunchen bij mijn favoriete koffie tentje, Doppio. Ik had een super lekkere geitenkaas salade en Sabina een tosti'tje. Met allebei een glas verse jus d'orange. 

Daarna zijn we gezellig de stad in gegaan en zijn we even langs Sephora gelopen. Ik moest nieuwe dagcrème hebben. Had ik even geluk, het tweede huidverzorgingsproducten was voor de halve prijs. Dus ik had twee dagcreme's van Sephora gehaald voor maar 17 euro! En bij de H&M waren er super leuke broeken afgeprijsd voor maar 5 euro per stuk! Alleen toen ik er een ging passen zat hij vreselijk en stond hij niet mooi, helaas. 


Toen we verder liepen sprak een jongen van de BBN ons aan, of we lid wilden worden van BNN met met daarbij nog een heel verhaal waar ik eigenlijk niet naar geluisterd heb. Wat je dan had aan je BNN lidmaatschap was dat je toegang krijgt tot exclusieve ledenacties en verschillende prijsvragen, je krijg een scheurkalender van BNN's gratis op je deurmat, korting in de BNN webshop, voorrang bij verschillende opnames van BNN, festivals of concerten en daarnaast steun je natuurlijk BNN op de TV, radius en online. Dat vond ik wel top, dus ik heb me aangemeld!

Ik betaal eenmaling een bedrag van ongeveer €5,73 geloof ik, dat gelukkig pas over 4 weekjes wordt afgeschreven. En mocht gelijk een cadeau'tje uitkiezen die ik gratis bij mijn lidmaatschap kreeg. Je kon kiezen uit een paar handschoenen, een DVD die ik helemaal niet kende, een spel van spuiten en slikken en condooms van spuiten en slikken. Dusja, ik dacht; ik heb al een paar handschoenen, ik kan net zo goed DVD downloaden op internet, ik speel toch geen bordspellen, tja dan maar een pakje spuiten en slikken condooms haha.


Ook zijn we langs winkeltjes zoals ONLY en Vero Moda gelopen, maar we zijn jammer genoeg niet echt leuke dingen tegen gekomen. Daarna zijn we nog langs de Big Bazar gelopen en heb daar nog wat school spulletjes gekocht voor de nieuwe periode die volgende week al weer begint. Sabina is toen naar huis gegaan en ik ben nog even langs de Rabobank gelopen. 


Ik vond het vandaag super gezellig en ondanks dat ik vandaag eigenlijk niet zo veel gekocht heb, was ik wel weer heel blij dat ik mijn vriendinnetje weer even gezien heb.


En toen ik thuis kwam lag er een briefje van PostNL op de deurmat, "Geachte mevrouw Jansink, vandaag heb ik geprobeerd een of meerdere pakketten bij u af te leveren, maar u was niet thuis." Ahh jongens, had het dan even bij de buurvrouw afgegooid! Maar ja, nu komen ze het morgen brengen, dus dan moet ik wel echt zorgen dat ik thuis ben...



Ciao! X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten