zaterdag 23 maart 2013

" Jeffrey Campbell. "

In een woord WAUW.


De schoenen van Jeffrey Campbell zijn echt onmisbaar voor in je kledingkast. 
Deze schoenen geven je outfit echt een boost! Waardoor je ze gewoon elke dag moet dragen!  
De schoenen zijn is zo veel verschillende kleuren & modellen te verkrijgen en zelfs hier in Nederland! 
Van stoere blokhakken met spikes, naar schattige pumps in verschillende felle kleuren. En alle schoenen zijn gemaakt van 100% leer.




Jeffrey Campbell bestaat al meer dan 10 jaar. Het is ooit begonnen in Los Angeles en groeide langzaam uit tot een succesvol schoenenmerk in Amerika! Binnen het bedrijf zijn ze altijd opzoek naar nieuwe inspiratie en ze houden van het combineren van verschillende stijlen. Elke colectie is geheel uniek en natuurlijk super trendy! Jeffrey Campbell zien elke vrouw als inspiratiebron. Maar inmiddels is dit merk niet alleen populair in Amerika, maar ook in Europa, Azië, Australië, Canada en Nieuw-Zeeland kunnen niet genoeg krijgen van de schoenen van Jeffrey Campbell

My favorite JC's !


Maar, aagezien ik vrij groot ben (1,85 m) en dus ook een grote schoenmaat heb (maat 42). 
Is het me nog niet gelukt om deze schoenen in mijn maat te kopen of te bestellen.. 
Tja, dat is een nadeel als je groot bent. 
Want ik vind het echt heerlijk om hakken te dragen & over iedereen heen te kijken!
Ik ga nog even verder zoeken en hopelijk kan ik mezelf over tijdje blij maken met deze beauty's!


 Wat vind jij van de schoenen van Jeffrey Campbell?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten