vrijdag 5 april 2013

" Catrice & Essence. "

Ik ben dinsdag voor dat ik moest gaan werken nog even de stad in gegaan en heb eindelijk nieuwe make-up gekocht! Dit wilde ik al een tijdje gaan doen, maar had telkens mijn geld aan andere dingen uitgegeven, slim slim slim. Alle producten heb ik gewoon heel simpel bij de kruitvat gekocht. Want ik had gewoon even geen zin in dure make-up. So here they are!

Ik wilde heel graag, naast mijn oogschaduw pallet van Sephora nog een nieuw oogschaduw palletje, eentje met was kleur voor de zomer en ik heb er eentje gevonden gelukkig! Een super mooi oogschaduw palletje van Catrine! Dit is een van de nieuwste palletjes van hun & is de 070 Mud Spencer & Coralle Kill. 
Dit oogschaduw palletje heeft een lichte glitter, als je de oogschaduw aanbrengt, het valt wel op als je de oogschaduw aanbrengt, maar het misstaat niet.
Ik vond de combinatie tussen de drie naturel kleuren en de roze kleur heel erg leuk, dit geeft het palletje een zomers tintje, waar heel Nederland denk ik.
Voor nog geen 5 euro heb je dit super leuke zomerse palletje van Catrice, dat natuurlijk gewoon bij de kruitvat te koop is! Dit oogschaduw palletje van Catrice is zeker een aanrader! 




Naast het leuke oogschaduw palletje van Catrice, heb ik nog een nieuwe Blush Brush en Blush van Catrice gekocht. 
De Blush Brush vind ik echt super fijn en de haartjes zijn echt heel erg zacht. En de Blush van Catrice vind ik ook heel fijn, de kleur vind ik erg mooi, omdat het een perzik kleur met een hele zachte roze gloed er doorheen. En omdat ik een beetje getint ben, valt de roze kleur niet zo heel erg op. De Blush is de 060 Rosewood Forest.
Wat ook heel de leuk is het patroontje wat in de blush is 'gekrast', om het zo maar even te zeggen. Dit is toch weer origineel en maakt het geen saai blush doosje.
De Blush Brush en de Blush waren volgens mij rond de 6 euro samen. Geen geld dus!
Voor licht getinte mensen, is de blush zeker een aanrader!

Als laatst heb ik nog twee lipsticks van Essence gekocht. Een rode en een roze kleur lipstick. Ze blijven niet heel lang op je lippen zitten, wat ik wel een groot nadeel vind. En als je de lipstick opdoet, heb je eerder het idee dat je lipglos in je handen hebt, dan een lipstick. Wat is dus ook niet super vind.
De rode kleur lipstick is de 44 Almost Famous, wat is toch wel een hele mooie kleur rood vind. Niet te rood en te fel. En er zitten niet heel veel glitters in als je hem aanbrengt op je lippen. Bij de roze kleur lipstick, is dit wel het geval. 
De roze kleur lipstick is de 64 Flirty Pink en bij deze lipstick valt het dus wel meer op dat er glitters in zitten. Als je lipstick daarom ook op je lippen aanbrengt, vallen de glitters best wel op. Wat is wel jammer vind, want hier hou ik totaal niet van. Glitterlipssss.
De lipstick waren vergeleken de andere producten die ik gekocht hebt, toch niet helemaal een succes. Wat ik wel heel erg jammer vind. Deze lipstick waren 2 euro per stuk, maar  dat was terug te zien in de kwaliteit. Ik denk dat de roodkleurige lipstick wel vaak zal gebruiken, en de roze lipstick toch zal laten liggen.



Heb jij nog dingen gekocht afgelopen week waar je heel tevreden mee was? 
Of juist producten waar je achteraf spijt heb, dat je ze gekocht hebt? Let me know!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten