zondag 14 april 2013

" Finally! "



Eindelijk is mijn bestelling van 2dayslook.com binnen! Ik heb zo lang moeten wachten omdat mijn top van Céline opnieuw binnen moest komen bij het bedrijf zelf en omdat de bestelling vanaf Istamboel verzonden wordt. Maaaar, ik heb mijn nieuwe tops!


Wat voor tops had ik ook al weer besteld?
Natuurlijk een top van Céline Paris, zoals je al op de foto hierboven kunnen zijn. Samen met een top met het Chanel logo erop en een super leuke Aztec Festival top! De zwarte top die je hierboven ziet is de Navy Skull Black Tee en is de top die ik voor mijn moeder besteld had!


De top van Céline Paris zit echt super, de stof ik ook heel fijn en ik vind het heel leuk dat de achterkant van de top iets langer valt dan de voorkant! Een super leuke top voor deze zomer dus! De stof van de top is bijna niet doorschijnend!

Als tweede mijn nieuwe tops met 't Chanel logo erop! Dit is de zelfde stof als het topje van Céline Paris en ook stretch net als de top van Céline Paris, hij zit echt super fijn! Ook bij dit tops valt de achterkant langer dan de voorkant. De stof van de top is bijna niet doorschijnend!


En natuurlijk als laatste mijn nieuwe Aztec Festival top! Deze vind ik echt nog het leukste van de drie tops die ik besteld had! De top was zelfde in de aanbieding toen ik hem bestelde en ik heb er nog geen 5 euro voor betaald! De stof van de top is anders als die van Céline Paris en van Chanel. Maar ook bij deze top is het zo dat de achterkant langer valt dat de voorkant. De stof van de top is wel iets doorschijnender dan die van Céline Paris en Chanel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten