woensdag 17 april 2013

" Happy Birthday Mom! "


Jullie raden het waarschijnlijk al, gisteren was mijn moeder jarig en ze is 42 jaar jong geworden! Vorig week had ik al een super leuk cadeau voor mama in de stad gekocht en toen ik vanmiddag nog even slingers hing halen, heb ik nog wat kleine dingetje voor haar gehaald. 


Voor mama's verjaardag zijn we gisteren uiteten geweest bij het tapasbar waar ik werk, Plan B in Breda. Gezellig met oma, mijn oom, mijn broertje en natuurlijk mama en ik! Daar hebben we echt super lekker gegeten, dingen zoals: serranoham, chorizo, gemarineerde olijfjes, mangego kaas, geroosterde paprika, dadels met geitenkaas, gebakken paddenstoelen, pittige kippenpootjes, spareribs, gefrituurde aardappeltjes met aioli, nacho's, gamba's is knoflook olie, eitjes gevuld met tonijnsalade en als laatst een super lekker toetje met een Spaanse koffie!

Maar voordat we gingen eten, heeft mama haar cadeau's uitgepakt!


Ik had voor haar een nieuwe tas gekocht met de Amerikaanse vlag erop, die ze echt super leuk vind! Verder zaten er wat kleine cadeau's in zoals een strawberry gezichtsmasker, een roze geurkaars en een setje van roze showergel, bodyscrub en bodylotion. Alles in het roze dus! (behalve de tas dan, haha). Mama vindt haar cadeau's echt super leuk en we hebben een hele gezellige avond gehad bij Plan B.


Nadat we al die lekkere tapas op hadden, hebben we toetjes en een lekkere Spaanse koffie besteld. Maar was echt super leuk was, dat mama vuurwerkjes voor haar verjaardag bij haar koffie kreeg! Op dat moment voelde ze zich écht jarig natuurlijk!


Ik wil mijn oma, oom, broertje, mijn lieve collega's van Plan B en natuurlijk mama bedanken voor deze super gezellig avond! Mama is heel erg bij met haar cadeaus en we hebben heerlijk gegeten en ik kan niet wachten tot de volgende gezellig verjaardag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten