maandag 15 april 2013

" Wauw. "

Toen ik op Facebook zat te kijken, zag ik dat een collega van mij een filmpje gedeeld had met de titel 'Must Watch Amazing!' en natuurlijk werd ik nieuwsgierig en toen ik het filmpje keek, kreeg ik kippenvel en tranen in m'n ogen. Wat wauw, wat is dit mooi om naar te kijken zeg. 
Daarna heb ik meteen een langere verzie van het filmpje opgezocht op YouTube en ik heb er een gevonden.. 




Dit waren de eerste rondes van Britisch Got Talent en wat zijn deze mensen toch getalenteerd! Deze auditie heeft zo'n sterk verhaal, deze groep moet echt de titel Brtitisch Got Talent krijgen! Het nummer dat je hoort is 'Read All About it' van Emile Sandé.
Ik hoop meer filmpjes te vinden als de volgende ronde is geweest. Wauw, elke keer als ik het weer kijk, krijg ik weer kippenvel en tranen in m'n ogen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten