maandag 13 mei 2013

" Down Under the Festival. "


Zaterdag 20 april ben ik voor het eerst naar Down Under the Festival in Eindhoven geweest en ik kan je zeggen, volgend jaar ga ik sowieso weer! Het was er super gezellig! Het festival was op een mooie locatie aan het water en in het bos, super lekker weer en er werd echt chille muziek gedraaid! 
Alleen helaas dat we problemen hadden met de treinen die niet reden, waaronder natuurlijk onze trein, dus daarom moesten we met de auto naar Eindhoven. Maar we waren er!



Op twee podiums werd er house en trance muziek gedraaid door verschillende dj's zoals La Fuente, Sandro Silva, Lucien Foort en natuurlijk mijn favoriet Don Diablo!

Op het festivalterrein vond je ook kraampjes waar je frietjes, pizza, Chinees of ijs kon halen, een kraampje met super leuke zonnebrillen van Milkshades en een waterpijp lounge!



Mijn 2 tickets voor dit super festival had ik gescoord op vakantieveiling.nl voor maar €16,- ! Normaal zijn de kaartjes voor Down Under the Festival €27,50 per stuk en er is een mogelijkheid om VIP tickets te kopen voor €40,-. Het voordeel van VIP ticket is; een afzonderlijke muntverkoop zonder wachtrij, afzonderlijke toiletten (wat ik heel graag had gewild!), twee gratis consumpties, een gratis gehuurde locker en een 'Down Under' gadget. 

Zie hieronder de aftermovie van Down Under the Festival 2013 in Eindhoven!


 
See you next year at Down Under the Festival!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten