woensdag 15 mei 2013

" Kindergarten. "


Afgelopen zaterdag, 11 mei, ben ik voor het eerst naar Kindergarten in Tilburg geweest en wauw, wat was dat een super festival! De tijd dat ik er was, heb ik alleen maar genoten. Van de muziek, van de mensen en van de sfeer. Ik kan niet wachten tot de volgende editie van Kindergarten!


Op drie verschillende plaatsen, twee tenten en een open podium, werd mijn favoriete muziek gedraaid. Er stonden verschillende grootte Dj's zoals Dave Clark, Scuba, Ben Pearce, Riton en Panteros666.

Het festival vond plaats in het Leijpark in Tilburg. Het duurde van 2 uur 's middags tot 12 uur 's nachts en daarna kon je gelijk door naar de afterparty dat voor Kindergarten bezoekers gratis was, in de 013! Super geregeld dus!


Naast alle goede muziek die er gedraaid werd, waren er ook verschillende activiteiten die typisch iets te maken hadden met de naam van het festival, Kindergarten of te wel, kinderopvang. Je kon er bingo spelen, hoela hoepen, touwtje springen, knutselen en twister spelen! Je voelde je net een volwassen kind.


Ook stond er een aparte caravan met mensen verkleed als kok ervoor en ik was natuurlijk weer veel de nieuwsgierig, dus ik ging kijken. Het was een one minute diner, je kreeg in 1 minuut een drie gangen menu. Even uitgeprobeerd dus. Toen je in de caravan zat, kreeg je dus een driegangenmenu geserveerd in een plantenspuit, hoe verzin je het?! Maar het was wel echt super grappig.


Helaas heb ik de afterparty niet meer mee kunnen maken, omdat ons geld om 10 uur al op was en we moesten natuurlijk nog wel geld overhouden voor de trein terug naar huis. 100 euro met z'n tweeën opgemaakt die dag..


Ik heb mijn kaartje gekocht via de website tijdens de Ambassador Ticket verkoop voor maar 15 euro! Tijdens de Early Bird verkoop werden de kaartjes 25 euro. Je kon nog kaartjes kopen voor 29,50 en aan de deur waren de kaarten 40 euro.


Hier vind je een filmpje van de afterparty!



Helaas is er geen aftermovie gemaakt van Kindergarten, maar er zijn genoeg leuke en positieve artikelen en video's te vinden over dit te gekke festival in Tilburg. Klik hier voor de Facebook pagina van Kindergarten en laat je meeslepen met de beste muziek die er gemaakt wordt.



See you at the Kindergarten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten